Arkadaşlar ben 2017 yılında tetenoz aşısı olmuştum. 4 yıl geçti bir kaç gün sonra 20 haftalık olacağım ozaman tetenoz için gidecem sağlık ocağına o an sormak aklıma gelmedi gidince soracağım ama bilen varsa ya da aranızda sağlıkçı olan varsa cevap verebilir mi 5 yıl dolmadan bir zararı olur mu tekrar o aşıyı olmamın 5 yıl dolmadan yaptırmak zararlı gibi şeyler duydum ama doğruluk payı var mı.doktora da sorup öyle olacağım ama şimdiden merak ettim