Merhaba hanımlar 38 5 teyim bugün muayene gelmiştim idrar da protein yüksek cıktı tabi bende panik stresle bi güzel strese girince 14 e cıktı tansiyon şuan müsade yatıyorum 9da tekrar tansiyon ölçüm olcak 12 8 cıktı en son inşallah sıkıntım çıkmaz dua edin