LETHE çamaşır suyunda da yağ çözücüde de çok fazla kimyasal var heleki bekletip kullanıyorsanız daha beter etkiler insanı şuanda belki zararını görmüyorsunuz ama ilerde mutlaka zararını göreceksiniz sizin daha çabuk hastalanmanızı sağlayacak çok zararlı lütfen bitkisel kullanmaya çalışın gerçekten bu temi,lik malzemeleri çok zararlı biraz araştırın isterseniz. Bizlerin bu kadar kolay haşlanması sırf bu temizlik malzemeleri yüzünden yoksa bağışıklığımız bu kadar düşük değil bunu biz kendimize yapıyoruz.