[silindi] Sibellamom Google gir IMG yükle yaz ilk çıkana gir fotoğrafı yükle sonra aşağısında link var onu kopyalayıp buraya yapıştır
Kmndas Sibellamom kese şekli fasulye gibi olunca erkek diyorlar ama belli olmaz tabi ultrasonda pek belli olmuyor bunlara da hurafe diyorlar 😅
seyhanmiray18 Sibellamom kese seklin yumurta gibi bence kiz benimki tam uclari sivri kesilmis bi karpuz dilimi gibiydi burda herkez erkek dedi ve erkek oldugunu ogrendim senin kesen kiz gosteriyo rabbim saglik versin insallh
seyhanmiray18 Sibellamom ve benimde bir kizim var ultrasonlarina baktigimda gercekten kese seklinde cok fark var kizimin keseside ayni seninki gbi oglumun farkli :)
[silindi] Sibellamom sadece şu yüzden kız diyebilirim kız bebekler biraz daha geç gelişirmiş erkek bebek ultrasonlarına bakınca herşeyi belli oluyor sizin haftalarda bana kız gibi geldi 🥰
Kmndas [silindi] benim 10 haftalıkken heryeri belliydi doktor kız dedi bu hafta 13 haftalığım renkli ultrason fotoğrafı bile var kuzu kuzu yatıyor 😅