Silaerincik Merhaba kızlar sizlere sorum var çin takvimine baktım cinsiyeti için gebe kaldığınız ay diyor ben tam 5 haftalığım ne zaman hamile kaldığımı nasıl anlayacağım son adet oluşum 23 aralık
Annecik_ Silaerincik yumurtlama günü hangi aya denk geliyorsa o ayı baz almalısınız diyor siteler hatta otomatik hesaplayanlar var ama siz Ocak ayını baz almalısınız ay soruyorsa eğer ☺️
Tulay01 Silaerincik bende ona göre yaptım 2 kızım var çok şükür Çin takvimi erkek diyo ama doktor kız dedi 13+4 te ama inşallah değişir
Hatice35 Silaerincik benimde son adet tarihim 24 aralık tı 4 haftalık hamileyim son adet tarihimi yazdım doğum tarihimi yazdım cinsiyet kız çıktı 😀
Silaerincik _Nurr- İki uygulama var biri gebe kaldığınız ay diyo biri de son adet tarihiniz son adet tarihi kiz diyo gebe kaldığınız ay ocak yapınca erkek aralık yapınca kiz çıkıyo çok kafam karıştı 😂
Annecik_ İlk oğlum doğru çıktı yeniden hamileyim dr kesin olmamakla birlikte erkek dedi ama çin takvimine göre kız bakalım beklemedeyiz
_Nurr- Silaerincik son adetin ilk günü ve doğum tarihi olan vardı ben o uygulamayı denedim kız çıktı bilmiyorum artık ne kadar doğru tesadüf 🤗
[silindi] Nedense inanmıyorum bu takvime Rus takvimininde kendine göre bi doğruluk iddiası var onda erkek çıkınca çinde kız çıkıyor hangisi doğru o zaman ,😂
Silaerincik Hatice35 Son adet tarihi bir de gebe kaldığınız ayı isteyen site var adet tarihinde kiz çıkıyo gebe kaldığım daa erkek garip bi iş😂😂
Hatice35 Silaerincik inanmıyorum ki böyle şeylere Rabbim sağlıklı bir şekilde kucağımıza almayı nasip etsin kız erkek fark etmiyor 😊