Sude_halil ben 17+5’im bu hafta hiç almadım, en son cumartesi gecesi aldım o kadar. Çok şükür bulantım kalmamış, bağımlılık yaptı diye korkuyordum. Bulantı devam ediyorsa alın tabi, aksi halde kabus gibi oluyor, yani benim için çok kötüydü, 1 hafta boyunca ağladığımı biliyorum. Hatta doğum sonrası hemen gidip spiral taktıracağım diyordum 😂 onunla da hamile kalan varmış bu arada.