sinannuray hiç üzülmeyin 30ları geçtiniz ben 93lüyüm ve 28 haftalık doğumum küvezde kalıcak ama toparlayacak buna emin olabilirisiniz eğer kabul ediyorlarsa sağıp kendi sütünüzü götürün mama verilmesi yerine anne sütüyle iyi olucak sizin için dua edeceğim.