My12 merhaba canim bende ameliyat oldum 3 4 hafta kadar once ama senin dedigin gibi hiç bir agrım olmadi yani parol icemesem bile o acı çok hafif di.. bence kişiden kişiye değişiyor acı yada ameliyat eden doktora gore de degisebilir.. benim agri konusunda hic bir problem yaşamadım.. eğer gercekten kotuyseniz doktorla konusup olabilirsiniz.. şuan cok rahatim ve herşeyi yiyebiliyorum