Meraba hanımlar
Ben özel gözde akademi de Emrullah Tanrıkut a gidiyorum
Giriş ücretleri 100 den 120 ye çıkmış bu problem değil 3000 olan doğum ücreti 4000 olmuş ben epidural normal doğum istiyorum epidural için de + bi ücret alınıyormuş 1000 e yakın e birde kalma ücretleri.. Doktorumdan çok memnunum ve diğer hastaneler hakkında hiçbir fikrim yok . Fikir edinmek istiyorum.
Sizler hangi hastaneye gidiyorsunuz, memnunmusunuz ? Ücretleri nedir ?