Nur8690 merhaba bende yaşıyorum 13+6 yım şuan iki gün önce gittim doktoruma ultrasonda baktı ve gerilmelerim olduğunu bu durumun normal olduğunu artık bebeğin büyümeye başladığını söyledi. Korkmayın yanında başka şikayetlerde varsa lekelenme ve akıntı gibi o zaman mutlaka doktorunuza danışın 😊