Selin48 Kızlar dün ben tetanoz aşısı oldum fakat aşı yeri ağrıyor ve hafif kaşınma var bu normal mi ?
Deteledmom21 Selin48 evet benim 3gün sürdü canım üstüne yatamadım kolumu kaldıramadım çok normal yani
ayminaninannesi Bugün bende asi oldum 22 +4 olduk saat 2 bucuk gibi asi oldum başta birşey yoktu sonradan hafif ağrı var kolonya sürdüm ama galiba 1 2 gün ağrıyacak ama dayanılmicak bir ağrı degil