Alisaseyma4 benimde 2. Gebeligim şu an. 5 haftalikken kese altında kanama oldu ama öyle böyle değil çok kan geldi bir anda. Tamam dedim bebegi düşürüyorum hemen hastaneye gittim iğne ve ilaç verdiler düşük riskin var dediler. ertesi gün pıhtı geldi yine korktum bişey oldu kesin dedim. Gittim doktora kalp atışını duydum bir sorun yok dedi yine iğne yaptılar şu an 8+3 olduk dikkat etmeye çalışıyorum günlük işlerde bile… 10 güne kadar kahverengi lekelenmem oldu zaten doktor 2 hafta kanama olabilir demişti. Kontrolünü ihmal etme ilacıni kullan mutlaka işe yarıyor ve dikkatli ol eğilip kalkarken