Pasaannesi Kızlar başından beri çok rahat bir hamilelik geçirdim mide bulantısı kusma gibi birşey hiç yaşamadım ama sonlara doğru arada midem bulanıyor eşkime oluyor neyin nesidir bu
Emossss Pasaannesi canım bana doktor günde 2 den fazla kusma yasarsan gel dedi 30 haftadan sonra normal değil demişti
MasalAlparslanMom MucizemE en başından beri benimde bulantım olmadı hiç . Şuan 33 haftalık 😅 ne bulantı ne ekşime. Eşimde az saçlı. Annem hergün sorar halâmı ekşime Yok diye 👼🏼😅saçsız olacak diye korkuyo galiba 🤷🏻♀️😅