Merhaba anneler ben 9 haftalık hamileyim bir kaç gündür gelip giden karın agrım var alt tarafta ve dün kontrolüm vardı kalp atışımızı dinledik o heyecanla sormayı unuttum doktora kontrolümüz 2 hafta sonra acaba sebebi ne olabilir yaşıyan varmı bilgisi olan 😣