37+4 haftalığız çok şükür. 39+0 son dedi doktorumuz insülin kullandığım için , bebeğimin kilosu 36+5 de 3 kg dı 🙏🏻🙏🏻 Normal doğum istiyorum ve kendi sancımla gelsin istiyorum. Doktor suni sancı veya fitil ile doğumu başlatırız sancın gelmezse dedi. Sancım gelsin diye squat ve yürüyüş yapıyorum hergün. Afedersiniz Beyaz koyu kıvamlı akıntım ve yanında aşırı derece ıslaklık gelmeye başladı. Nişan kanlı oluyormuş sanırım öyle birşey gelmedi. Yarın çatı muayenem var ama ben merak ediyorum şimdi. Bu akıntı ve su gelmesi doğumun yaklaştığının habercisi olabilir mi? Bu aralar aşırı derece de kramplarım , çatı ve bel ağrılarım da var. Ve gaz sancım da çok var 😕