Deniz95 merhaba, aynı sıkıntıyı ben de çok yaşadım şimdi 37. haftamdayım. Salgılanan hormonlar bağırsakları etkiliyormuş demişti doktorum. Bu yüzden gaz ve şişkinlik çok normalmiş. Yemeklerime az az kimyon katıyordum. İlaç kullanmama hiç gerek kalmadı. Bir de aman üşütmeyin.