Taze-Anne28 Ecesuben ipek 🥰🥰benimde kızıma düşündüğüm isim. Duru da bi tanecik yeğenimin adı iki isimde benim için çok özel ama ikisi yan yana pek olmamış gibi geldi bana :)
Mavi87 İkiside güzel ama duru ve ipek uyumlu geldi ikiside narin kız ismi. Aklımda kibar bir kız canlanıyor
Ecesuben Mavi87 benimde öyle hayalimdeki kız geliyor gözümün önüne 🥰 ama babamız da Aysu istiyor. haksızlık olmasın diye kura çekicem artık ilk kızıma çektircem hatta😀