Mom5 Kızlar çatlaklar oluşmadan hangi yağları önerirsiniz Liearac ve bebe yağı kullanıyorum ama Liearac çok pahallı bebe yağına devam ediyorum ama yanına ek bişeylerde önerirmisiniz
tuba_mom Mom5 ben de Liearac+bio oil kullanıyordum. Hindistan cevizi yağını denedim. Nemlendirmesi en iyi olan hindistan cevizi yağı gibi geldi bana. Liearac bitince yenisini almayacağım, hindistan cevizi yağıyla devam edicem.
Hmks Mom5 bende hakiki zeytin yağı sürüyorum her duştan sonra iyice ovalıyorum karnımı bide kaşımamaya özen gösteriyorum. Kaşınsa bile atletimin üstünden acuç içimle ovalayıp nefsimi köreltiyorum. 36+5 im hiç olmadı şuanlık çok şükür
Mimii Mom5 gündüz liearac kullanıyorum akşam da Hindistan cevizi yağı kullanıyorum şuan için memnunum
Buketkucuk Mom5 bende liearac pahalı diye kakao yağlı bir krem kullandım işe yaramadı şimdi hergün doğal zeytinyağı kullanıyorum ama çok fazla çatlağım var fayda etmese bile ilerlemesinin önüne geçer inşallah bakalım pek önemsemiyorum ama insanın görünce bir morali bozulmuyo değil
tuba_mom Mom5 evet var tabi. Kokusu güzel hindistan cevizi kokusu işte :) aktardan almıştım öylesine bir marka. İçime sinerek almamıştım ama güzel çıktı. Shiffa home markası alınabilir.