Herkese merhabalar, ben de hep burada Doğum hikayeleri okuyup daha bizim Bebişee çok var zaman geçmiyor diye iç geçiriyordum 🤗 öncelikle herkese hayırlı sağlıklı doğumlarr dilerim 🙏🏻 Bizim kız 39+1 de geldi nişanım gelmişti ama yine de ertesi güne Doğum olacağı aklıma gelmezdi akşam gayet rahat tv izledim hiç ağrı Yok ama gece 3”te uykudan uyandıran bir ağrı başladı benim Regl dönemi de hep sancılı geçer ve Doğum sancısı başladığını anlayamadım uyumaya çalışıyorum ağrı benı uyandırıyor tekrar derken sabah 9 da mide bulantısı başladı ve 1 mayıs olduğu için doktorumu aradım Doğum sancısı olsa duramazsın yine de hastaneye git nst çektir bakalım dedi nst çektemeyee diye çıktık neyseki hastane çantamızı da almıstık 🙈 hastaneye gittik sancılar sıklaşıyor ve beni ağlatmaya başlamıştı doktoru aramışlar sancılar şiddetli diye. Doktorum geldi açıklık 4-5 cm. Tatil günü oldugu ıcın anestezi doktoru gelene kadar ben sancı cektım sonra epidural mucızesii rahatlıyorsunuz. Benı tanıyanlar Doğum yapmandan cok normal Doğum yapmana sasırdık dedıler biraz nazlı görünüyormusum 🤗 diyeceğim o ki Normal Doğumdan korkmayın sancının çoğunu evde çektıgım ıcın Ögleden sonra 2 gibi kızımı kucagıma verdıler 🙏🏻 O an çekilen sancıları unutuyorsunuz 😊 her doğumun bir zorluğu vardır mutlaka ama sancıyı biraz evde çekmek gerekıyor sanırım herkese en az benimki gibi kolay doğumlar diliyorum Bebişlerinize sağlıkla kavuşun inşallah 🙏🏻