Kbra007 Merhabalar, şeker yükleme testine kaçıncı haftada gittiniz hanımlar? Aç mı gitmemiz gerekiyor gün içinde sonuçlar çıkıyor mu?
Oykuaygun Kbra007 bugün gittim. 24+6 Aç gitmen gerekiyor. Kan alıyorlar sonra glikoz içiyorsun 1 saat sonra tekrar kan alıyor 1 saat sonra tekrar… Tabi bunların hepsi aç karna olacak
ssnnmmm Kbra007 24-28arası yapılıyor genelde ben 25de gittim aç gidiliyor hatta gece 12den sonra bişey yemezsen daha doğru sonuç çıkıyor. Sabah aç karnına kan verip meyveli gazoz gibi bişey içip 1 ve 2saat sonra tekrar kan veriliyor o arada gene bişey yenilmiyor o yüzden mümkün olduğunca erken saate al randevuyu
Brcklc 28 haftaya kadar gidebiliyorsun canim 12 saat aç karnına üç aşamalı kan veriyorsun idrar testide oldum ben ertesi gün sonuçlar çıktı benim
Gurcunur Ben 24 haftalıkken gittim tok karına gittim şekerli su içtim 1 saat sonra gel hiçbisey yiyip içme demişti gittim kan verdim ertesi günü sonuç aldım
dygn Icecegim seker miktarini doktorlar neye gore belirliyor. 50 75 100 gr vs neye gore veriliyor? Bize secenek sunuluyor mu