svksym Merhaba anneler ❤ Bebeğinize el emeği neler yaptınız ve yaptırdınız resimli olarak da paylaşim yapabilirsiniz. Birbirimize fikir olur.
Eminos123 svksym orgu kayinvalidem beğendiklerimi ordu o yuzden orgu yapmadim hic battaniye isledim önlük takimi isledim kardeslerimle taki yastigi yaptik beraber
Buketkucuk svksym keşke el emeği yapabileceğim birşeyler öğrenmiş olsaydım ama benim yerime teyzesi oyuncak yaptı, kayınvalidemde sürekli birşeyler örüyor, anneanneside terzi o da örüyor şükür🤲🏼😊
Rotinda17 svksym bir battaniyeyi kendim ördüm diğerini de kendim diktim 😇 Elimden bunlar geldi İnşallah doğduktan sonra Daha fazlasını yaparım 🤲
emine86 Asyaayaz1 youtube den bakıp deneyebilirsin bende bilmiyordum atkı bere battaniye yelek ördüm. Önce videoyu izleyip kolay örneklerden örebilirsin
FatRam_1703 Asyaayaz1 Örgü örmeyi bilmek gerekmiyor canım bende senin gibiyim örgü örmek nedir bilmem 🤣💁🏻♀️🤷🏻♀️ Ama Alize Puffy kendinden ilmekli ipler var ben onlardan aldım YouTube dan izleyerek battaniye ve aynı modelinden yelek yaptım çokta güzel oldu deneyebilirsin istersen.🤗
svksym emine86 paylaşm yapabilirsiniz hangi sayfadan hangi modeller hiç bilmeyenler için güzel bir fikir olur.
Pamugunannesi1 Bebeğimin odası için makrome aynalık yaptım anneannesi yeleğini yaptı o yüzden ben yapmadım bir de puffy ipten battaniye örme düşüncem var cinsiyetini bekliyorum 😊
svksym Pamugunannesi1 puffy den battaniye çk hoş çok kolay görünüyor. Bende detatlıyı bekliyorum ne olur olmaz emin olayım cinsiyette diye :)
svksym Eminos123 takı yastigini merak ettim bende internetten bakiyorum da çok pahalı geliyor hemde el emeği kendim yapmak istiyorum o yuzden sordum sorun degil bilmiyorsaniz. :)
Pamugunannesi1 svksym internette 200 TL’ye kadar çıkıyor pahalıya satıyorlar kendim alır yaparım daha iyi 5 tane ip gidiyor zaten gerçekten çok hoş battaniye alıp renk renk yaparız 😊
Yooop svksym Ben yaptım çok güzel oldu artan ipimle patik yaptım çok tatlı ve çok güzel duruyor yap bence 🥰🥰
Eminos123 svksym inan cok kolay oldu evde malzememiz vardi kumas serit falan sadece isimleri aldik pleksi kesim tmm
Ayseur [url=https://hizliresim.com/nATvlq][img]https://i.hizliresim.com/nATvlq.jpg[/img][/url] [url=https://hizliresim.com/xfekiG][img]https://i.hizliresim.com/xfekiG.jpg[/img][/url] [url=https://hizliresim.com/rCeu6q][img]https://i.hizliresim.com/rCeu6q.jpg[/img][/url] [url=https://hizliresim.com/Sh3Atf][img]https://i.hizliresim.com/Sh3Atf.png[/img][/url] [url=https://hizliresim.com/rWZNPE][img]https://i.hizliresim.com/rWZNPE.png[/img][/url] Ben süslerini yaptım, örgü anneannemiz coo yaptı bana yapcak bisi kalmadı sağolsun❤️
HandeZeynep Ayseur Ellerinize sağlık hepsi çok güzel olmuş.Anahtarlıklarıda sizmi yaptınız? Gerçekten çok beğendim bende yapmak istiyorum.Nasıl yaptınız bir öneriniz var mı?
Brcklc Annem ikitane hirka ve yelek ördü🤗 https://hizliresim.com/HkP7yJ https://hizliresim.com/xrb752 Eşimin teyzesi örmüş hirka https://hizliresim.com/SBRem3 Komşum uyku arkadaşı örmüş kapıya bırakmış sürpriz https://hizliresim.com/YJage2 Mandalinabebe Instagram’da da bu tarz bikac takım sipariş verdim https://hizliresim.com/DXMh34
Ayseur svksym evet canım kolanya, üztüne etiketinide yaptırdım ama resim cekmemisim onlarıda tek tek alıp kendim yaptım teşekkür ederim😊