Fatma2277 29 haftalık hamileyim hep ağdaya gidiyordum koronadan iyice korkmaya başladım tüy dökücü krem kullansam bu haftalarda bir sıkıntısı olur mu, kullanan var mı
Yaagmurr Fatma2277 içinde kimyasal olduğu için önerilmiyor onun yerine jilet tercih edebilirsiniz bence aynı şekilde çıkarıyor tüyleri
Burcuaakyool Fatma2277 en guzelı agdana devam et jilet yapsan ertesi gün tekrar cıkıcak ayrıca kaşıntısı batıgı felan ayrı bi dert ağda mis gıbı :))