Slm arkadaşlar kızımı 4 sene önce sezeryan ile doğum yaptım... şimdi yine hamileyim daha çok küçük ama aklıma takılıyor sezeryandan sonrası normal doğum yapan varmi bi sorun yaşayan yada hiç boşuna uğraşma zor oluyor direk sezeryandan ol diyen bi akıl verirmsnz