Ardenikom bahsettiğin durumu bebeğimin hareketlerini hissedene kadar sürekli hissettim. Karnım kalp atışı gibi oynuyor seğiriyordu. Doktoruma danıştım. Bunun bu bölgedeki damarların genişlemesi sonucu belirgin nabız atışı olduğunu normal olduğunu çoğu gebenin bunu hissetmediğini söylemişti. Bunun cinsiyetle hiçbir alakası yok yalnız, benim oğlum olacak.