Merhaba Pendik yüzyıl hastanesine gidiyorum ben hamileliğimin başından beri bugün doğum ücretleri hakkında bilgi aldım. Benim gibi oraya giden henüz bilgi almamış olup merak eden varsa bilgi amaçlı olsun diye paylaşmak istedim ☺️
normal doğum 3000 tl
zorunlu sezaryen 3500 TL
epidural +1000 TL (doktor uygun görürse yapılıyormuş)
Oda süsleme ve doğum fotoğrafçısı var hastanenin çeşitli paketler var onlarla görüşmek gerekiyor uygun sayılır paketler.
ziyaretçi kabul etmiyoruz dediler ama gördüğümüz kadarıyla odaya kimseyi almıyor değiller ziyaret edenleri gördük ☺️
refakatçi 1 kişi kabulmuş bir şey olursa eşin gelip gitmesine izin veriyorlarmış.
normal doğum 1 gün sezaryen 2 gün hastanede tutuyorlarmış. Bebeğin 28 gün boyunca ilk kontrolleri doğum ücretine dahilmiş.
Merak eden varsa ön bilgilendirme olmuş olur ☺️