Yss evrim hanımdı benim hamileliğim ilk zamanları zehir oldu evet yanlışlık olabilir doktorlarda insan buna asla bişey demiyorum ama ilgi alaka 0 dı ve hastane gerçekten benim geldiğim yerdeki Gözde hastanesine göre vasattı maalesef bende gözdeyi beğenmedim ama Ege şehirden memnun kaldıysanız Dilay hanımı şiddetle öneririm