Bende ege şehir hastanesi aygün hanıma gidiyorum muayene ücreti 105 tl idi ocak ayında zam gelmiş 150 tl oldu doğum içinde zamdan sonra 4000-4500 tl değişiyor diyorlar aslnda aygün hanımdan memnunum kibar açıklayıcı bir doktor ama doğum olunca söz konusu acaba değiştirsemmi diye düşündüm hastane ile ilgili bir kaç sorun duydum onun için tedirginim