Ecrin23 2410la eve geldi. İlk zamanlar çok uyuyolar zaten saat tutup uyandırıyodum ben hep, anne sütünü sağıp içine aptamiş eoprotin katıp içirdim 3 kilo olana kadar. Şimdi hala mama+meme devam ediyoruz. Şimdi de zor uyutuyorum 🙂 beslenmeleri 3 kilo olana kadar önce meme, doymazsa sağılmış eoprotinli süt yşne yetmezse mama şeklindeydik. Şimdi de yine öncelik meme doymazsa mama