butterfly_ Kızlar saçlarımı şimdiye kadar hiç boyatmadım boyatmak istiyorum ama bebeğe zararı olur mu ?
Busbushatun butterfly_ benm doktorum ılla boytacaksan son aya kadr bekle demıstı ama bn dıp boya olrk boyatıyordum , ama gecenlerde ıyı oldugunu dusundgum bı doktorun soru cevaplarında 14 haftadan snra boyatabılırsınız demıs sasırdım bende
Gorkim butterfly_ banada 3 aydan sonra boyatabilirsiz dip için amonyaksız boya tercih etmemi söyledi diğer oryelli işlemler için saç dibinin 3 parmak altına kadar yaptırabilirsin dedi