mrvtkrl Arkadaşlar merhaba Yakın zamanda bu hastanede doğum yapan ya da bilgisi olan var mı? Doğum ücretleri, Doğum odası süsleme,fotoğrafçı yasak mı? Refakatçi sadece bir kişi mi?
Papatyam2017 mrvtkrl hiç fikrim yok ama burda okuduğum kadarı ile 9000 ile 10000 arasi imiş doğum… burda kalsın biri cevap verir herhal gidenlerden:)
Ada34 mrvtkrl merhaba ben ocaktan sonra sorduğumda normali 8500 sezeryanı 9bin demişlerdi sanırım ya da normal 8binde olabilir emin değilim. Doktoruma fotoğraf işini sorduğumda yasak olduğunu söyledi. Normal doğum olursa eş girebiliyor fakat sezeryanda ameliyathaneye kesinlikle eşlerin alınmadığını söyledi pandemi döneminde
Papatyam2017 mrvtkrl temmuzda doğum.yapmistim ben reyapta.. oranın doğum fotografcisi olduğundan daherhal serbesti çekilmiştik sezaryana zaten hicbir hastane almıyor yanimda teker kişi kalmıştı ziyaretçi olayı tabi az zaman da olsa uğrayıp dönuluyordu kapı felan süslemiştim hatıra kalsın diye
mrvtkrl Papatyam2017 benim doktorum da dışarıdan gelecek birde bakalım ne kadar çıkacak daha bilgi almadım mart sonu doğumum olcak fakat inşallah o zamana kadar biraz kısıtlamalar düzelir refakatçi annemle birlikte eşimde kalmak istiyor nasıl olcak bilmiyorum refakatçiye de corona testi yapıyomuş hastane doğum fotoğrafçısı yasakmış ve doğum masası da yasak 🤷🏻♀️
mrvtkrl Ada34 bilgilendirme için teşekkür ederim 🙏🏻 Yaa şansımıza bende doktorumun anlaşmalı olduğu hastaneler arasında en mantıklı medicana geldi medilife esencan memorial da var seçeneklerde fakat hepsinde pandemi nedeniyle aynı durum söz konusuymuş fotoğraf ve doğum masası yasakmış geçen ay görümcem florya medical park da doğum yaptı herşey serbestti eşi sezeryan doğumuna girdi doğum fotopraf çekimi oldu 3 kişi refakatçi kaldı artı hasta ziyareti çok serbestti
Busravealp mrvtkrl ben doğum yapıcam madical park bahçelievlerde 5 gün sonra. Şuan için ziyaretçi yasak, ama annem ve eşim refaketçi kalabiliyor. Doguma fotografcı girecek ama sezeryan doguma eşimi kabul etmeyeceklerini söylediler. Sadece benden dogumdan 1 gün önce covid testi alınacak. Her şeyi geçtim keşke eşim doguma girebilseydi 😣
mrvtkrl Busravealp görümcem de eşi de girebildi sezeryana yeni kısıtlama gelmiş olabilir geçen ay doğum yaptı çok rahattı ne refakatçi ne de anneye covid testi yapıldı
mrvtkrl Busravealp doktorumun söylemesine göre yasak dedi benim doktorum dışarıdan geliyor hastane doktoru değil memorial fazlasıyla disiplinliymiş hatta önlemler konusunda
mrvtkrl Papatyam2017 pandemi nedeniyle şansımıza sağlıkla doğsun sağlıklı olsunlar da gerisi boş tabi