Merhaba anneler,
37+3 haftalığım ve uzandığımda ya da oturduğumda karnım taş gibi kasılıyor bi kaç dakika, sonra normale dönüyor, bu kasılmalar bazen sıklaşsa da genelde çok sık olmuyor ama 5 dk ya falan düştüğünde bu doğum sancısı yerine mi geçiyor sormak istedim, yani doğum sancısı dedikleri bu mu acaba❓