deleted270 https://hizliresim.com/6niVcW Kızlar çatlatma iğnesinin 12.günü bugun sabah test yaptım üstteki fotoğraf dün alttakide bugun cok koyulaşmamış sanki ikiside aynımı bilemedim ya kan vercem eşim bekle diyor bende sabırsızım
Alwayshope deleted270 bence pozitif 😊 çünkü çatlatma iğnesi 11-12. Günde etkisini kaybediyor eğer test çubukları tam tersi olsaydı çizgi sabah çıkıp akşam bişey çıkmasaydı o zaman negatif derdim ama bence hamilesiniz 🙏🏼
BirsenAy deleted270 canım 14.gun testi tekrarla biraz sabret hüsrana uğramamak için. Eğer 14. Günde çift çizgi çıkarsa kan ver
Cemrreedemirci afrasil 13.gün kan verdim değerim yüksekti doktor bekleyelim iğnedendir dedi 2 gün sonra düşmüştü. 2 gün insan umutlanıyor hoş olmuyor. Biraz daha sabredin bence.
zynn35 Kızlar birşey sorcam günü sayarken iğnenin yapıldığı gündenmi sayıyorsunuz yoksa ertesi günü 1. gün olarakmı sayıyorsunuz
BorasMom deleted270 bende bu ay çatlama iğnesi oldum 13.gün kan verdim evdede çift çizgi çıkmıştı 12.gününde şuan 4+3 günlük hamileyim genelde çatlama iğneleri 11 12 günde etkisi geçiyor en doğrusu kan ver 😊