Kızlaaarrr biz 32 haftalık olduk benim aklımda deli sorular
Şehir hastanesinde doğum yapmayı düşünüyorum duyduğuma göre refakatçı almıyorlarmış peki hemşireler VS bebeği emzirmeye yardım ediyorlarmı ilk gebeliğin e tabi haliyle korkuyorum ya emziremezsem diye yardımcı olurmusunjz