ayeyyub Ben 10 haftalık gebeyim hep tansiyonum 90-60 filan oluyordu son 10günde 120-60filan yükseliyor idrak analizimde biraz bakteri çıkdı ama doktorum korkulu bişey yok dedi sadece böbrek çayı içmemi önerdi Peki bu konuda fazla bilgisi olan varmı? ?