Mrvtpz en ilk dogumumu orda yaptım canım 2019 da ne beklediğine bağlı tabi ama ben normal doğum yaptım geceydi benden başka doğum yoktu benimle ilgilenen ebe çok genć yeni mezun çok tatlı bir ebeydi çok güzel ilgilendi benimle doğum basliyacagi zmanada doktorum geldi Ayşegül gümrah Tuncel ondanda memnundum ama hastanenin odaları çok dar tuvalet banyo bir ve çok küçük bide sıcak su yok hastanede maalesef duşa girme şansım olmadı oyuzden hatta tuvalete bile kapı açık giriyordum çünkü çok dardı