mucizemibeklerken17 Kızlar benim aylık kontrolüm geliyor, yine detaylı kan ve idrar tahlili mi yapılıyor, yoksa sadece kan mı veriyoruz, 9+4 teyim
Beyzan mucizemibeklerken17 hayır o bir kere en başında yapılıyor sonra gerek görülmezse yapılmıyor bundan sonra her ay ultrason olacaksınız. Sadece 12..hafta civarı ikili test için kan vereceksiniz. Hepsi o.
Bsmlh mucizemibeklerken17 doktora göre degısıyor ben düzenli her ay kan idrar verıyorum çünkü enfeksıyon olabilir atlanmasın diye kanda troıd için verıyorum ama hepsine bakılıyor şeker kolestrol iyikide bakılıyor 23+3 haftalığım şeker ve kolestrol cıktı diyetisyene sevk edildim fark edilmese sıkıntı olabılırdı kayıp ve etken dogumumda var
Mucizem- mucizemibeklerken17 doktoruna bağlı canım ben 4 8 12 17 haftada kan tahliline bakıldı 26.haftada yine bakılacak kan değerlerine
mucizemibeklerken17 Beyzan tiroit ilacı kullaniyorum, bir de idrarda enfeksiyon çıkmıştı da ondan merak ettim, muhtemelen onlar yüzünden yine ister o zaman
mucizemibeklerken17 Bsmlh evet bende de tiroit var 🤷🏼♀️ o zaman yine verilir muhtemelen. Teşekkür ederim canım sana da geçmiş olsun
Bsmlh mucizemibeklerken17 tabı troıd varsa mutlaka ver bebek büyüdükçe troıd artıyor çok geçmiş olsun sanada ama iyi olur her ay düzenini biliyorsun