Busrakaya0707 Reyyhan gözünüz Aydın sağlıkla huzurla büyüsün inşallah 🙏 uyuşukluk geçince çok fazla ağrınız oldumu birde ameliyat anında bişey hissettinizmi
Reyyhan Busrakaya0707 ameliyat da hic birsey hissetmedim uyusjklugum gecti sadece karnımın içi acıyor ama agri.kesici yapıyorlar dayanlmick kadar değil sizlama şeklinde
Reyyhan Hazaledis herseyi unuttum birden nerde oldugumu ne yaptığımı dünyalar benim oldu öptüm kokladm
Reyyhan Seda1461 hic.korkma hicbise hissetmicn zaten ilk saatler aci olur ama.uyusuk olduğunuz için onu da hssetmiyorsunuz hic cok basit sezeryanla.dogurmak ilk yuruyusumu de atlatrsam insallah
merve0128 Reyyhan gözünüz aydın Allah analı babalı büyütsün inşallah 🤲🥰 anlatılanlar gibi karnınıza bastırıldı mı hissettiniz mi herhangi bişey iğneyi vururken acı falan oldu mu ? Çok sordum ama kusura bakmayın 🙈🌸
Reyyhan merve0128 tesekkur ederimm😍 Karna bastırma olmadi iğneyi vururken kan aldırma gibi düşünün sinek ısırığı beni de cok korkuttun ama hicbise yokmus cok sukur
Seda1461 Reyyhan Benim iki genel anestezim var.Bu galiba spinal olacak.Onu merak ettim.2.sezaryanda yürümem daha kolaydı mesela.
merve0128 Reyyhan burda öyle ürtütücü anlatıyorlar ki inanın içim rahatladı yani darısı bizlere olsun inşallah 🥰