Canim 14e 9un ustundeyse riskli rabbim gostermesin gebelik zehirlenmesine yol acabilir o yuzden bence ihmal.etme kadin dogumcuna git eve tansiyon aleti edin mesela sabah ogle aksam olc ona gore ilac baslar doktor ben hamileligimin basindan beri kullaniyorum 32 haftalik olduk sukur stres yapma ama ihmalde etme derim