Esrasrgzl kıyamam ufacıklar daha🥰 benim hamileliğimin başından beri o kadar kolay geçti ki çok şükür Allah’ıma ne bir bulantı nede başka bişey yaşamadım işte şimdiler de biraz ağırlaştım göbeğim baya büyük yatarken kalkarken zorlanıyorum arada bacaklarım da kramplar oluyo ağrılarım oluyo ama buna da şükür sağ Salim kavuşalım inşallah yavrularımıza❤️