bebeklerim2 canım hiç üzme kendini. Birkaç yıl önce yengem hamileydi ve ikili test sonucunu almaya birlikte gitmiştik. Sonucu aldık doktora gösterdik ve doktor bebeğin çok yüksek ihtimalle down sendromlu olacağını söyledi. Ama yengem dogurmakta ısrar etti ve doğurdu. Sonuç nur topu gibi sapsarı bir bebek. Şu anda 3 yaşında ve maşallah sapasağlam. Yani bu test sadece ihtimal üzerine kurulu ve asla kesin sonuç vermiyor. O yüzden içini ferah tut. Bebisini sağlıcakla kucağına alırsın inşallah 🙏😍