Rukiye009 Kızlar 2 gündür nişanım geliyor demiştim bugün sabah 5ten beri sancılarım var ama artmadı arada geliyor gidiyor acaba ilk doğum olduğu için mi başladı mı doğum bilemiyorum
Busbus58 Rukiye009 zaten arada gider gelir sancı🙋🏼♀️ Başlıyor doğumunuz hayırlı olsun . Dakika aralarını hesaplayın düzenlimi diye
Cramel Rukiye009 doğumun başlamış ılık bir duş al canım o seni rahatlatır. Soluna yat sancın sıklaşınca git doktora. Allah kolay doğum nasip etsin inşallah 🙏
Buketkucuk Rukiye009 başlamış olabilir canım doktorunu ya da hastaneyi ara bilgilendir bakalım gel diyecekler mi suyun gelene kadar sancını evde çekmeye çalış
Mom97 Rukiye009 e doğuruyosun tabiki😄 gidebilirsin artık hastaneye her sancı açılman oluyo anlamındadır
Rukiye009 Mom97 dün gittim canım 2 cm acilman var dedi sancın sıklaşırsa gel dedi bekliyorum o yüzden
Sumeyyerbey4741 Allah acisiz kurtarsin canim saglikla kucagina al evladini dualarimiz seninle sende bizlere dua et
Rukiye009 Sumeyyerbey4741 hepinize ediyorum canım Allah hepimizi kolay geçitlerden geçirsin insaAllah