Merhabalar Anneler 😌 hamileliğimizde 7+3 deyiz ama baş dönmelerim halsizliklerim sürekli ama sürekli kendimi yorgun hissetmelerim bitmek tükenmek bilmiyor sürekli yatıyorum eşim çalıştığı için yalnızım henüz ailelerimize de söylemedik ve ben sabahları öyle berbat uyanıyorum ki zorla da olsa kendime kahvaltı hazırlıyorum sabahları elim ayağım titriyor nefesim daralıyor sanki bi buhran geçiriyorum gibi son 3 haftadır bu şekildeyim evimde hiç bir iş yapamaz oldum enerjim sanki bitmiş gibi böyle olanlarınız var mı bu durum normal mi kızlar çok yorgun bitkinim moralim de tükendi haliyle 😔😔