Eylul2107 Kontrolden geldik biz kilomz 2460 iyimi sizce az gbi geldi bana 31 hftalikken 2200 du sadece 200 gr almis
Nida_Y Eylul2107 önemli olan size az gelmesi değil doktorunuzun yorumu. Bebeğin kilosu ile sağlığının inanın hiç bir alakası yok. Ne kadar büyük ve kilolu bebek o kadar zor doğum anlamına geliyor. Kilosu gayet iyi takılmayın gramlara ❤️
Yasemin301 Eylul2107 bu haftadan sonra daha iyi alir kilo benim de oyleydi 2 haftada 200 gram almisti 34 ten sonra 600 gram birden aldi
Eylul2107 Nida_Y evet dogru diyorsunuz normal dogum pozisyonundaymis birde nstye girdim kalbi baya hizli atiyordu sonucu doktora gosterdim iyi dedi ama nst ceken hemsire cok hizli atiyor dedi. Ona da kafam takildi
Melekanne2606 Yasemin301 Aynen canım bu haftadan sonra daha fazla kilo alıyorlar 33+3 de 2520 ydi 35+3 de 2960 ydı canım 🥰
Nida_Y Eylul2107 hemşirenin işi değil zaten onu yorumlamak, önemli olan doktorun ne dediği. Yarın bende merakla bekliyorum ilk nst mi
merenimo Eylul2107 bunu doktorunuza sormak yerine nicin buraya soruyorsunuz? Zaten bir sikinti gorse doktorunuz yorum yapar
Eylul2107 merenimo burda bu şu soru sorulmaz die bir baslik mi var ?? Neden herseye muhalefet gbi atlamayi görev görür şu insanlar anlamiyorum , sormus olsaydm zaten burdaki arkadaslara sormazdm ve sordumda cevap vermedi anlatabildm umarm 🙄
Eylul2107 Cemrenin_annesi80 31 de 2200 du uc hafta snra gttm 2400 iki yuz gram dyince cok az almis gbime geldi arkadaslarin bebisleride aynıymış icim rahatladi suan🤗🤗
13579 Nst ye giren arkadaşlar nasıl sıra alıyorsunuz hastaneneizde bizim hastanede sabah erken gidiyorsun sıra alıyorsun randevulu bir sistem değil
Eylul2107 13579 biz doktor barkod verdi nst odasi yanında sira makinasi var iki yatakliydi hemen sira girdk