cnsl_tyfr Kızlar 38+5 oldum bugun dün çatı muayenesinden sonra nişanim geldi ama ne sancim var ne su ne kadar bekleyecem simdi doktor pazartesiye kadar bekle eger birsey olmazsa gel dedi. Bu durumda olup bekleyen var mi yada tahmini kac gune gelir
Nida_Y cnsl_tyfr en büyük isteğim o haftalarda doğurmak 🙈 36 oldum hiç ağırlaşmadan 38. Hafta doğurasım var
47zeynep47 cnsl_tyfr cnm ben böyle olup ilk. Cocukta iki gün bekledim ikinci çocukta bir hafat bekledim😅😅 hayırla inşallah şimdi üçüncüde sıra Rabb’im hayırlı sağlıklı evlat versin
NURzgn cnsl_tyfr nişan degildir o cati muayenesinden sonda bir iki gun oyle kanlı akıntı gelebiliyor bilginiz olsun. nisan geldiginde de hemen doğuracaksınız diye bir sey yok benimde 1 hafta oldu nişan geleli ama hala tik yok🤷🏼♀️Üstelik 41. Haftadayım
Dudumrtk cnsl_tyfr bizde 38+3 üz çatı muayenesi olduk ama nişan falan gelmedi henüz akıntı da yok çatı müsait denildi ama yumuşama açılma yok dedi sizde var mı açılma falan
smyra32 Nida_Y bencede 38 nap et doğur ben gibi 41. Haftaya kalırsan😅😅eşim yerlerdenn topluyordu otursam kalkamıyordum kalksam oturamiyordum.. işin şakası rabbim sağ salim en hayırlı zamanda kucgaina almayi nasip etsin
Papatya0605 Nida_Y bende 38+3 artık doğurmak istiyorum ilk kızımda nerdeyse 40 hafta olcaktı o kadar bekleyesim hiç yok ama normal yapıcam işte
Zgr26 NURzgn ben de çatı muayenesi oldum dün ilk önce kahverengi akıntı geldi. Bugün de kırmızıya yakın sümüksü yapışkan akıntı geldi. Doktorum nişan olabilir dedi
cnsl_tyfr Dudumrtk 1 cm acilma var 30 dk da bir sanci da var. Çatı muayenesinde rahim yumuşamış bebek kanala girmis dedi doktorumuz
Dudumrtk cnsl_tyfr bizde açılma ve yumuşama yokmuş bebek dönmüş yerinde dedi ne yapsam olur acaba doktor nefes egzersizi yap dedi perine masajı da önerdi ama onu yapamam sanırım
zeyzeyyyy cnsl_tyfr çatı muayenesinden sonra lekelenme oluyor belki odur eminmisiniz nişan olduğundan? Hayırlı kolay doğumlar inşallah😇
Cansugurses cnsl_tyfr nişanım geldi ağrım yoktu 1 hafta sonra karın ağrısı gibi ağrı ile uyandım akşam 10 da yatış sabah doğum yaptım 😊
Cansugurses cnsl_tyfr bol bol yürü canım merdiven in çık açılman kendiliğinden olur normal doğum için sağlıkla el bebişini inşallah 🤲🧿
bernabaskaci cnsl_tyfr bende 38+6 dayım bu sabah geldi nişanım hastaneye gittim yarın sezeryan olacağım.
cnsl_tyfr bernabaskaci bizim normal olacagi icin bekliyoruz sanada Allah sifa versin hemen atlatirsin inşallah
Myssr cnsl_tyfr nisan geldikten snra hemen dogum olmuyoki ztn. Ben de 38+5 te oldum cati muayenesi bekledim ama gelmedi nisanim 😁 bi belirti gormek istiyorum 🙊