Havva1995 Deletedmom27 amin canm Allah razı olsun seninde hersey gönlünce olsun inşallah 🥰🥰😍😍😍🕊🕊 hayırlısı olsun artık sağlıklı olsunda
mrv_b Havva1995 ilk haftalarda 9 su sanırım. Hatta görümcenin 2 oğlu var. Baktı ultrason kağıdına benimki de böyleydi kesin erkek dedi. Görenler hep erkek dedi diğer belirtilerim de erkekti. Çin takvimi Rus takvimi her şey erkek diyodu 😂 sonuç kız 😬😬
istanbuldabiranne Havva1995 benim kesem çok yuvarlak değildi ama fasülye gibi de değildi.Oğlum olacak inşallah
Havva1995 mrv_b 😁❤️🙈 ne güzel kız annesi olacan hayırlısı olsun inşallah canm Allahım gönlüne göre versin herseyi 🕊
tanya25 Benim 7 hastalıkken burda kese tahminimi yapmışlardı iki farklı kişide erkek demişti 11 haftalığız şuan doktorum dün %80 erkek olduğunu düşünüyorum çıkıntısı var dedi bakalım 🤣
tanya25 Havva1995 ilk başlarda fasulye gibiydi sonradan tam yuvarlak oldu 🙏bu arada amin inşallah cümlemizin❤️