Eliiiiiiffff Mltmbrz hamilesiniiiz gözünüz Aydın 😍 daha çok yeni bi bebiş oluşuyor ☺️ Cuma tekrar kan vermelisiniz en az 2 katına çıkmış olması lazım ☺️
Deletedmom15262 Mltmbrz yükselir canım insallah sağlıkla ilerlesin 🤲🏻💓 aynı saat ve labautarda yaptırır istersen canım farklı labuatarda sonuçlar değişiklik gösteriyor hayırlısı olsun🤲🏻🌹💓
BorasMom Mltmbrz inşallah sağlıklı yükselir 😊 bende yeni gebeyim 4+2 bende geçen hafta verdim adetime 4 gün varken 72 çıktı 3 gün sonra verdim 298′di yükselmesine bakman gerekiyor inşallah çok güzel yükselir 😊