Merhabalar 🌸
38+6 olduk çok şükür oğlumla ve çatı muayenesi oldum normal dedi doktor çatıma normal doğuma engel bir durum yok fakat bebeğimin boynuna 2 tane kordon dolanmış. Geçen hafta 1di 2 olmuş 😔 Doktorum normal doğuma engel değil diyor tabi süreç daha yavaş ilerleyebilirmiş ya da bebeğin strese girme ihtimali de varmış ama o her doğumda olabilen bir ihtimal. Tek başına engel değil dedi. Bu şekilde normal doğum yapan var mı aranızda? Sezaryen olucaksa 2 3 gün içinde alıcak ama normal istiyorsam 40a kadar beklicem kafam çok karışık şu an.