Bende burada sürekli doğum hikayeleri okuyordum. Acaba doğumum nasıl olacak derken o gün gelmiş çatmıştı 🙈 Normal doğumu çok istiyordum ama bebeğim iriydi çatım beni zorlardı doktorumda riske atmayalım dediği için sezeryana karar verdik. Pazartesi akşam yatışım yapıldı. O akşam 9 gibi ameliyathaneye alındım. O kadar paniktim ki çok korkuyordum korkudan titriyordum. Doktorum ve ameliyathane ekibi beni çok güzel karşıladılar.Kafamda büyüttüğüm gibi birşey değilmiş boştan yere kendimi strese sokmuşum 🙈Anestezi doktorunun yaptığı iğneyi hissetmedim bile hemen uyuştum, sonrasında doktorum her işlemi bana anlatarak yaptı ve 5 dakikanın sonunda tosbağamın sesini duydum. O andan sonra inanın ne olacağını başıma ne geleceğini umursamadım bile görmeden o sese aşık oldum 🥰 Oğlumun kontrolleri yapıldı bana gösterilip yukarıya çıktı oğlum bende onun arkasından odama çıktım.
Yaklaşık 2 saat çok titredim ısınamadım ağrım olmasın diye ağrı kesici iğnem yapıldı. Oğlumun kan şekeri düşük çıktığı için mama takviyesi verildi o süreçte. İlk yürüyüşüm 6 saat sonra yapıldı nasıl yapacağım diye düşünürken o kadar rahat bir şekilde yürüdüm ki sadece o an ben bunu yapacağım deyin kızlar 🥰 gaaz mevzusuna gelirsek ben daha yürümeden gazım çıkmıştı o konuda çok şanslıydım 🙈🙈 ilk yürüyüşümü yaptıktan sonra asla oturup yatmadım ağrım vardı ama sürekli yürüdüm sabaha tek başıma yürüyordum. Tek sorunumuz oğluşum göğsümü tutmadı o bizi çok zorladı ama bugün itibariyle onuda hallettik çok şükür kızlar. Ben 1 gün hastanede kaldım, gazım ve büyük abdestimi yaptığım için.. Size tavsiyem sezeryandan korkmayın inanın siz ne kadar pozitifseniz işleriniz o kadar kolay oluyor 🥰 bunu benim gibi panik birisi yaptıysa başkasıda yapar inanın parmağımı kessem parmağım düzelene kadar oflayan biri söylüyor bunları 🙈 sütünüz ilk anda gelmeyebilir istekli ve azimli olun benim yeni yeni geliyor gelmeyecek mi acaba diye asla düşünmedim. Oğlumla bol bol ten tena temas yapıyoruz bu ikimizede iyi geliyor🥰 Sormak istediğiniz bir şeyler varsa yardımcı olabilirim kızlar sizlere bu arada doğumumu ben Diyarbakır Dicle Memorialde yaptım orada doğum yapacak arkadaşlarında soruları varsa yardımcı olurum 🥰