Kızlar annemde tırnak batması var baya ilerledi çektirmek gerekiyor korktuğu için gitmedi bayadır şimdi cildiyeden randevu aldık. İlk gittiğimizde direkt çekerler mi yoksa daha sonraya randevu mu verirler bilen varsa bilgilendirebilir mi beni? Annem uzakta oturuyor hemen çekerlerse onunla gidicem doktora ama randevu verirlerse diğer randevu zamanı gitmeyi düşünüyorum yardımcı olabilmek için kuzular