Tugba_0 M_Scn6963 bence korse almak için aceleme etme çünki rahim normal halimden baya büyük olduğu için rahim eski haline geldikten sonra korse kullanılmalı yani 40ından sonra korse bakmalısın
M_Scn6963 Genelde bir hafta sonra falan kullanıyorlarmış diye duydum. Acele etmeyeyim o zaman Doğumdan sonra bakayım inş. 32 haftalık olduk göbiş kalmaz umarım. 😳